niedziela, 28 lutego 2016

Prawdziwa czy pseudo przyjaźń ?

Hej wszystkim :*

Obiecałam, że napiszę w weekend więc dotrzymuje słowa :) Piszę dopiero teraz bo miałam trochę zawalony weekend i jak wam wspominałam mam gorszy sprzęt, ale jednak się udało.
W sumie nie bardzo wiedziałam o czym dzisiaj napisać, ale pomyślałam, że poruszę temat przyjaźni.
Myślę, że to dość ważny i istotny temat :)
Za nim przejdę do przyjaźni chciałam jeszcze napisać, że w związku z kończoną ankietą chciałam was powiadomić, że założę kanał na YT ze swoimi radami, głosowaliście na tak, żaden głos na nie.
Postaram się zrobić to w najbliższych dniach, może od razu wrzucę jakiś filmik, będę powiadamiać was na bieżąco, w komentarzach piszcie o czym byście chcieli pierwszy filmik i z jakimi poradami :)

Przechodząc już do posta :) . Pewnie wielu z was ma przyjaciela, a nawet kilkoro przyjaciół. Posiadanie przyjaciela to według mnie bardzo ważna rzecz, lecz niestety definicja przyjaciela i przyjaźni nie zawsze odzwierciedla tego co jest w rzeczywistości. Dużo ludzi lubi bardzo otaczać się wieloma osobami, mieć jakiś fejm i być cool. Ja osobiście uważam, że liczy się JAKOŚĆ, a nie ILOŚĆ. Możesz mieć przyjaciół na pęczki, ale mogą to być tak na prawdę pseudo przyjaciele. Większość też osób szuka przyjaciół na siłę, ale czy są z tego szczęśliwi ?. Naszym przyjacielem nie może być każdy, dlatego, że mamy różne charaktery, różne upodobania i nie z każdym potrafimy znaleźć wspólny język co w przyjaźni jest bardzo istotne. Osobą tak bliską naszemu sercu musi być ktoś kto rzeczywiście zasługuje na ten tytuł, ktoś na kogo możemy liczyć i na kim możemy polegać, ktoś kto bez chwili zastanowienia nam pomaga, ktoś kto bez zawahania jest w stanie rzucić wszystko by przy nas być, ktoś kto umie słuchać i doradzać ( lub starać się to robić) i przede wszystkim ktoś kto ma dla nas czas. Nie ma reguły na to że musimy znać kogoś tyle i tyle żeby został naszym przyjacielem. Czasem nawet okazuje się tak, że ktoś kto był naszym przyjacielem paręnaście lat mniej na to zasługuje niż ktoś kto jest naszym przyjacielem krócej. Zdarza się, że bardziej możemy polegać na osobach które są daleko niż na osobach które mamy pod ręką. W dobieraniu przyjaciół trzeba być ostrożnym bo nie zawsze możemy trafić na właściwe osoby i niestety możemy na niektórych się mocno przejechać. Mam kilku przyjaciół bardzo dla mnie ważnych na których mogę liczyć, zawsze, a nie raz od święta i tego wam życzę. Nie będę was już męczyć w niedzielny wieczór, dziś krótko, zwięźle i na temat bo jak pisałam liczy się jakość, a nie ilość :) Moja rada na dziś: Pamiętajcie, że warto mieć nawet jednego przyjaciela, ale takiego, który rzeczywiście będzie przy was, z którym będziecie się dobrze czuli, bawili i na którym będziecie mogli polegać bez względu na wszystko. Nie otaczajcie się wianuszkiem fałszywych osób które nie zasługują na waszą uwagę, nie marnujcie czasu na osoby tego nie warte, które tylko was oszukują udając przyjaciół. Badźcie czujni. Życzę wam prawdziwej, szczerej, wytrwałej i na całe życie przyjaźni ! :)
Wrzucam również 3 zdjęcia mojego autorstwa, również sama obrabiałam. Zaczęłam w ostatnim czasie interesować się fotografią i obróbką co może zauważyliście, piszcie jak wam się podoba. Po prawej strona ankieta co do moich zdjęć :)





Pozdrawiam :*
Rebel

2 komentarze:

  1. dokłądnie nie liczy sie iloma ludzmi sie otaczasz a jacy oni są. Wazne że jest jeden i nie zostawi nas chocby nie wiem a co a nie grupka która ucieknie jak bedzie cos nie tak

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger