czwartek, 10 marca 2016

Doceń i szanuj co masz :)

Hej Kochani :*

Piszę tego posta siedząc w autobusie dlatego nie będzie on zbyt długi :) Piszę teraz bo ciągle jestem w biegu i nawet nie mam kiedy coś tu napisać :(. Wspominałam wam kiedyś coś o pracy i ją dostałam, podpisałam umowe i pracuje w piątki, soboty i niedziele po 8h a w tygodniu uczelnia wiec z czasem tak krucho dlatego dziś pisze w biegu między załatwieniami.

Nie mam niestety konkretnego pomysłu na dzisiejszy temat posta i zgłaszam nieprzygptowanie :p Dzisiaj działam na spontana :). Patrząc tak na to wszystko to myśle, że dość istotne jest to by doceniać to co się ma, zbyt wiele ludzi nie umie się cieszyć z tego co ma od losu, ciągle czegoś im brakuje i czegoś mają mało. Ludzie gonią za pieniedzmi, sławą i mimo to nigdy nie są odpowiednio nasyceni bo ciągle mało. Myśle, że ważne jest to by umieć cieszyć sie z tego co się posiada. Mam wrażenie, że Ci co mają najmniej bardziej cenią to co ich otacza. Czasem narzekamy na rodzine, przyjaciół, prace i inne rzeczy, ale nigdy nie zastanowimy się, że są tacy którzy nie posiadają tego co my, że nie mają nic i dali by wszystko by być na naszum miejscu. Jest taki pewien trafny  i mądry cytat : "Trzeba coś stracić by to docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić". W tym jednym krótkim cytacie zawiera się sama prawda. Niestety tak już jest że doceniamy coś po stracie, kiedy stracimy kogoś lub coś cennego.
Trzeba myśleć rozsądnie i Bogu dziękować za to co sie ma. Jednego dnia możesz mieć wszystko, a drugiego możesz obudzić sir z niczym bo jak to mój kolega mówi : los jest przekorny. W sumie jeszcze jeden cytat sie tu sprawdzi: "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" i tak powinno być zawsze, życie nie jest usłane różami i nic nie dzieje się za pstryknięciem palca czy dotknięciem czarodziejskiej różdźki. Nie zawsze będzie tak, że otrzymamy to czego oczekujemy, życie to nie bajka, a do odważnych świat należy :) w tej krótkiej refleksji chce wam przekazać byścoe każdego dnia wstawali z uśmiechem i dziękowali losowi za to co was otacza, zastanówcie się co w waszym życiu spotkało was dobrego, co macie co was uszczęśliwia. Nie szukajcie dziury w całym ani nie myślcie czego wam brakuje bo najważniejsze jest to co już macie :) Życzę wam mega radości, energii i uśmiechu w ten deszczowy dzień :) a naszym Panom z okazji ich dzisiejszego święta wszystkiego co najlepsze ! :*



Pozdrawiam :*
Rebel

5 komentarzy:

  1. Pozytywne podejście do życia - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka dająca dużo do myślenia + ciekawy wygląd bloga. My nad naszym jeszcze pracujemy, ale już serdecznie zapraszamy. Znajdziesz tam kilka opowiadań, ale nie tylko...
    http://life-inletters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze staram się doceniać wszystko bo zawsze mogłam mieć gorzej. Posiadam wszystko czego potrzebuje i za to dziękuję ;D Bardzo pozytywny post :D
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak często ludzie doceniają pewne rzeczy i ludzi, dopiero, gdy ich / je stracą... Pozytywny post :)
    Pozdrawiam! www.dravska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami Bóg celowo stawia nas przed trudnymi sytuacjami, abyśmy własnie doceniali wszystko na swojej drodze. Warto doceniac swoje problemy - moze wydaja sie nam koncem swiata i tragedią życiową, ale życie to taki smieszek i moze pokazac nam, że bedzie gorzej :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger