piątek, 12 lutego 2016

Walentynki nie tylko od święta :)

Cześć wam ! :*


Dzisiaj chciałabym poruszyć zbliżający się temat, a mianowicie : Walentynki. Oczywiście nie będzie to głównie post o tym święcie, ale również też o miłości :)
Piszę o tym, ponieważ zastanawia mnie dlaczego akurat w tym dniu 14 lutego, który jest ustalony dniem świętego walentego mówi się o miłość i promuje się miłość, związki itd. Uważam, że w niektórych przypadkach to "pokazywanie" uczuć jest bardzo sztuczne i naciągane. Dla mnie to trochę śmieszne, że przychodzi taki jeden dzień i wszyscy pokazują jak to bardzo się kochają i jak wiele jest miłości. Możecie się oczywiście ze mną nie zgadzać, to moja opinia i nie chce nikomu jej wmawiać. Po prostu moim zdaniem miłość powinno pokazywać się każdego dnia w roku, a nie tylko raz do roku, powinno się o niej mówić i pokazywać zawsze. Dlaczego tylko w tym dniu widzimy na sklepowych wystawach serduszka, napisy "Kocham Cię" itp ? Czy przechodząc codziennie koło jakiegoś sklepu czy w ogóle gdzieś na ulicy to widzisz coś związanego z miłością ? A 14 lutego wyjdziesz na ulice i zasypiecie Cie walentynkowa fala. Gdzie się nie odwróce wszedzie tego pełno, kartki, misie, serduszka i cudawianki. Dla mnie to nie jest prawdziwe tylko sztuczne. Każdego dnia mówi się o morderstwach, o pobiciach, kradzieżach, o samych negatywnych i złych rzeczach, a czy ktoś mówi o zakochanych? o miłości ? o byciu razem ? związkach ? no właśnie...chociaż w niedziele pewnie będzie tego mnóstwo bo przecież walentynki. W tym roku ja i mój chłopak spędzamy walentynki osobno, ale nie robimy z tego tragedii. Okazujemy sobie miłość codziennie, gdy tylko mamy czas spędzamy go ze sobą, możemy mieć walentynki codziennie. To, że spędzimy to święto osobno nie robi nam różnicy. Powinniśmy pokazywać sobie to uczucie bez względu na to czy jest to 14 luty czy np 20 luty lub jakaś inna data i myślę, że bez względu na to również powinno się o tym mówić. Zamiast skupiać się na tych złych rzeczach skupmy się na tych pozytywnych i pięknych. Moja rada na dziś ? - Nie dajcie się wciągnąć w ten sztuczny walentynkowy dzień, oczywiście możecie go spędzać z ukochaną osobą bo kto powiedział, że nie, ale niech to będzie prawdziwe, niech to będzie dla was normalny dzień z osobą którą kochacie, a nie dzień w którym akurat musicie pokazać drugiej osobie, że kochacie ją. Mam nadzieję i życzę wam żeby był to dla was przyjemnie spędzony dzień, a przede wszystkim prawdziwy i szczery z serca, a nie podporządkowany świętu :) Trzymajcie się ciepło ! :*



Pozdrawiam
Rebel

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą całkowicie. U mnie również niedługo pojawi się post na ten temat. Pozdrawiam, Sandy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie również miłość powinno okazywać się codziennie. Każdego dnia, minuty itd :) Zgadzam się Tobą :D

    Zapraszam! ⬇ ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że miłość powinno się okazywać codziennie, a nie tylko we Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie takie same zdanie jak ty. Dlaczego w jeden dzień w roku mamy jkaby na ,,pokaz'' pokazywać swoje uczucia? Powinno się kochac kogoś innego codziennie,a nie tylko we święta. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest święto - to jest okazja. Świętem jest Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Raz do roku wszyscy okazują sobie miłość - to straszne, bo codziennie powinny byc walentynki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak najbardziej się zgadzam z Tobą miłość okazuje się codziennie a nie tylko od "święta", czyli Walentynek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tobą, ale czasem jakiś miły gest w tym dniu może poprawić humor! jednak powinno tak być każdego dnia :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również się zgadzam :) No niestety często związki są teraz "na pokaz "
    Ale cóż. Co zrobić ? :) Post świetny , mam nadzieje że przemówi do niektórych.
    Pozdrawiam Olphotoo
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z tobą zgadzam. Mam podobne uczucia do Święta Zmarłych, które obchodzimy w listopadzie. Na groby powinno się jeździć co jakiś czas, a nie raz do roku, bo tak wypada...
    Pozdrawiam, Damian :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się zgadzam :) No niestety często związki są teraz "na pokaz "
    Ale cóż. Co zrobić ? :) Post świetny , mam nadzieje że przemówi do niektórych.
    Pozdrawiam Olphotoo
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz całkowitą rację ;) Niestety tak już jest :/ Świetny post!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja natomiast będę chyba tą osobą, która nie do końca się zgodzi. Jasne, że miłość powinniśmy pokazywać ukochanym osobom przez cały czas. Ale tak samo codziennie powinniśmy dawać naszym rodzicom świadectwo naszej miłości, a jakoś nie ma takiego hejtu na Dni Matki i Ojca jak na Walentynki. To po prostu dzień i uważam, że jest całkiem miły. Nie powinien być jedynym dniem w roku, gdy mówimy "kocham Cię", ale może być dniem, w którym powiemy to dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W 100% się z tym zgadzam, dobrze, że poruszyłaś ten temat :)
    Na pewno wróce na twojego bloga.
    Mam nadzieje, że ty tez niekiedy wpadniesz. :)
    ughxrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą. Miłość to miłość i nie potrzebuje jakiegoś specjalnego dnia na okazywanie jej. Jednak dla niektórych to dobry pretekst. Zapraszam do mnie ^^ http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem w związku ale też mi się wydaje że na miłość jest cały rok a nie tylko jeden dzien

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym postem :) Bardzo ciekawy i czekam na więcej!
    Zapraszam do nas na bloga, jeśli masz czas i chęci! <3
    niespotykanne.blogspot.com <- Nasz blog! Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. W Polsce jest ok. Walentynki to dla mnie taki dzień, w którym możemy mieć więcej czasu dla ukochanej osoby. To tak samo jak w Boże Narodzenie obdarowaujemy się prezentami.
    Coś mi się wydaje, że walentynki to idealny czas w Japonii, gdzie zasady kulturalne mieszkańców są nieco powściągliwe. Wśród Japończyków niestosowne jest okazywać uczucia drugiej osoby w sferze publicznej, tak samo jak powiedzieć wprost KOCHAM CIĘ. Świrnięte :")

    Nową myślą malowane - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się , ja z moim chłopakiem zawsze okazujemy sobie miłość
    Zapraszam na bloga modowego :)http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger