wtorek, 23 lutego 2016

Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia ! :)

Witajcie ponownie po krótkim czasie ! :*

Wiem Kochani trochę was męczę ostatnio :P . Muszę dzisiaj napisać bo zawsze, kiedy przyjdzie mi do głowy temat ważny na post o którym chce napisać to muszę zrobić to natychmiast :) Zresztą nie wiem też, kiedy była bym w stanie dodać nowego posta, ponieważ mam uczelnie prawie, że od rana do wieczora, a teraz na dodatek może uda się, że będę pracować. Dlatego sami widzicie, że czas mnie goni, a nie chce zaniedbać moich czytelników <3.
W dzisiejszym wtorkowym poście chciałabym nawiązać do tematu mojego posta. Zapewne już się domyślacie lub domyśliliście o czym będzie :). Temat ten w sumie przyszedł mi do głowy wczoraj przed snem, kiedy lubię sobie trochę pomyśleć, zapewne jak większość z was. Ten cytat szczerze mówiąc kiedyś przeczytałam gdzieś w internecie i ciągle za mną chodzi i o sobie przypomina.
Dużo razy zastanawiałam się nad tym zdaniem i doszłam do wniosku, że rzeczywiście coś w nim jest.
Często jak składamy komuś życzenia z jakieś okazji wymawiamy pewne dwa słowa które są nieodłącznym elementem każdych życzeń : "Spełnienia marzeń". To tak trochę dość śmiesznie brzmi w sumie jakby się nad tym zastanowić bo ciągle to powtarzamy w różnych aspektach: " Żeby spełniły się Twoje marzenia" czy też "Chciałbym/abym aby moje marzenia się spełniły" lub często również "Marzenia się nie spełniają".
Zastanówmy się więc dlaczego marzenia się nie spełniają ? Ja wam powiem dlaczego, właśnie dlatego, że NIC SIĘ SAMO NIE ROBI.Większości z nas wydaje się, że jak zasiądziemy sobie wygodnie przed telewizorem i powiemy sobie, że chcemy spełnić swoje marzenia to one się spełnią za pomocą pstryknięcia palcami. Niestety czy chcemy czy nie to to tak nie działa. Nie jesteśmy świadomi przynajmniej niektórzy, że marzenia się spełnia co oznacza, że to MY musimy wstać i po nie sięgnąć bo one same się nie zrobią, nie spełnią. Jeśli marzysz o byciu np modelem/ką to to, że będziesz co dzień stawać przed lustrem i powtarzać "chce być modelem/ką" nie uczyni Ciebie tą osobą. Musisz wziąć się za łachy, że tak powiem, ruszyć swoje piękne 4 litery i zrobić coś w tym kierunku. Chociaż by jakieś agencje które poszukują modeli/ek, nawet iść na casting do top model, co kolwiek. Jeśli marzysz o byciu piłkarzem to to, że będziesz codziennie kopać piłkę w parku nie uczyni z Ciebie piłkarza, który w przyszłości może zagrać w reprezentacji Polski, oczywiście nie twierdze, że nie możesz sobie kopać tej piłki w parku, ale jeśli marzysz o czymś wyżej to również i Ty musisz zrobić krok w przód. To są dwa akurat takie przykłady chociaż mogłabym wymieniać ich tu bez liku. Chce was uświadomić ( tych jeszcze nieuświadomionych ), że nie wystarczy tylko chcieć, nie wystarczy mieć pewne predyspozycje. Trzeba podejmować pewne działania które krok po kroku doprowadzą nas do celu który jest naszym marzeniem. Na pewne marzenia pracuje się czasem lata bo nikt nie powiedział, że to łatwy i krótkotrwały proces, ale na pewno warto poświęcić na to tyle czasu jeśli wie się, że to jest wszystkim czego pragniemy i co nas uszczęśliwi. Może mój przykład z mojego życia który zaraz podam nie jest jakiś wielki, ale jeden z celów, który miałam na swojej liście. Pisałam wam na początku, że być może zacznę prace. Od dłuższego czasu powtarzałam sobie " Musze znaleźć w końcu prace na weekendy", ale oprócz tego, że to mówiłam to nic więcej nie robiłam. Raczej od mówienia, że chce i muszę praca nie zapukała do moich drzwi bo to by było zbyt piękne. Od niechcenia i nawet z brakiem nadziei trafiłam na jedno ogłoszenie, i wysłałam jedno CV i pomyślałam " Niech będzie i tak się pewnie nie uda, ale chociaż sobie nie zarzucę, że nic w tym kierunku nie zrobiłam". Na drugi dzień dostałam telefon, że są zainteresowani i żebym przyszła na rozmowę. Byłam właśnie dzisiaj i w piątek mam dzień szkoleniowy, jestem na dobrej drodze i mam nadzieję, że dostane tą prace - trzymajcie kciuki ! :) . To jest taki mały przykład, ale idealnie pokazujący, że samo gadanie i sama chęć niestety nie wystarczy żeby osiągnąć to czego się chce, trzeba włożyć w to trochę swojej inicjatywy i zaangażowania. Jeśli mogę wam coś poradzić dzisiaj to moja rada jest taka: Jeśli o czymś bardzo marzycie to nie czekajcie, nie zwlekajcie, nie załamujcie się i nie mówcie, że na pewno i tak się nie uda - z takim nastawieniem to możecie w ogóle nawet z domu nie wychodzić, a najlepiej zakopać się w pościeli i udawać, że nic się nie da zrobić. Weźcie sprawy w swoje ręce, ruszcie zadki i idźcie spełniać marzenia ! Na prawdę wszystko jest możliwe jak się chce. Weźcie wiatr w żagle i płyńcie po ocenianie waszych marzeń. Życzę wam wszystkim, żebyście SPEŁNILI swoje marzenia, a nie czekali aż się spełnią same bo to i tak się nie stanie. Mam nadzieję, że chociaż trochę was zmobilizowałam <3

Co do ankiety odnoście mojego kanału na YT to czekam jeszcze te parę dni do końca ankiety więc możecie odpowiadać jeszcze w prawej kolumnie bloga. Jak ankieta dobiegnie końca dam wam znać o mojej decyzji i będziemy coś działać :)
A co do kolejnego posta to jeszcze nie wiem, kiedy będzie bo będę miała trochę gorszy sprzęt na razie, może uda mi się w weekend, ale niczego nie obiecuje :)









Pozdrawiam ;*

Rebel

7 komentarzy:

  1. Masz fajnego bloga :D
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)
    <3
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś kolega wysłał mi życzenia urodzinowe z dopiskiem "żebyś SPEŁNIŁA wszystkie marzenia". Od roku tkwi mi to w pamięci :) Masz rację - marzenia same się nie spełnią, jak to niektórzy tego oczekują...
    Super blog!

    Atelierowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem zdania, że jeśli czegoś nie będziemy robili w kierunku marzeń, to one nie zaczną się spełniać. Marzenia są ważnym elementem w naszym życiu, nadają mu pewien kierunek i cel więc warto nad tym ciężko pracować, by osiągnąć wymarzoną satysfakcyję :)
    Dobry post
    Ps. Ja bym troszkę tylko popracowała nad wyglądem bloga, by estetyczniej wyglądał bo jak narazie to rozmiar kolumny z postem i ta ściśnięta czcionka bardzo mnie osobiście rażą i dla mnie ciężko się cały post czytało, a szkoda bo treść ma świetną. Może zapytasz kogoś o design, kto się bardzo dobrze orietnuje w tym?:) To jest oczywiście tylko z mojej strony drobna porada i nie musisz tego brać do siebie :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie i ciekawie napisane ;) Oczywiście zgadzam się z Twoim zdaniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia sie spelniaja ale tylko wtedy kiedy o nie wlaczymy i sie nie poddajemy!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i przede wszystkim całkowicie prawdziwy. Siedzenie w miejscu nic nam nie da, jeśli naprawdę czegoś pragniemy musimy zacząć działać i dążyć do osiągnięcia sukcesu!

    Jeszcze raz powtórzę - mega motywujący i ogólnie cudowny post xoxo
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za pracę!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger