sobota, 21 listopada 2015

W Świecie Blogowym


Cześć, Czołem, Kluski Z Rosołem ;D

Tak, tak to znowu ja :) Niestety lub stety. Wiem, wiem miałam napisać jutro, ale wiecie stęskniłam się za wami ogromnie <3. Tak właśnie sobie teraz siedziałam i przeglądałam blogi niektórych z was, można powiedzieć, że szukałam inspiracji, chciałam zbadać jak dokładnie funkcjonuje ten blogowy świat, który jest teraz tak szaleńczo nie tyle co popularny, ale bardzo też potrzebny. 
Przyznam szczerze, że każdy blog na których weszłam zrobił na mnie wrażenie. Nie mówię o szablonach, o stylistyce bo dla mnie nie liczy się to co jest widoczne dla oczu lecz to co jest widoczne dla serca, liczy się dla mnie ta treść którą przelewacie, słowa które piszecie, myśli którymi się dzielicie. Wasze wpisy były tak różne, że trudno wybrać najlepszy. Jedni piszą o tym co robią najlepiej, jedni o codzienności, drudzy o tym co ich interesuje. Tematyka jest tak różna i w dodatku tak piękna. W tym wszystkim piękne jest to, że tworzycie to wy i, że nie piszecie o czym co ktoś wam narzucił jak w redakcji która wydaje jakieś kolorowe drukowce i każdy ma przydzielony temat i nie może wyjść po za jego obszar. Właśnie w blogowaniu jest piękne to, że piszesz co chcesz i o czym chcesz, nie przejmujesz się czy innym się to podoba bo Tobie sprawia to radość. Mi sprawia radość czytanie takich blogów. Wchodzisz na nie i czujesz absolutną wolność, czujesz tą swobodę, bijące ciepło i energie. Jestem wam mega wdzięczna za te blogi, jestem wdzięczna za to, że są na świecie jeszcze tacy ludzie co podążają wyłącznie za sobą, za głosem swojego serca. Widać, że nie piszecie dla sławy, piszecie z serca. Jeśli mogę was o coś prosić to proszę was NIGDY nie przestawajcie pisać, NIGDY nie przestawajcie dzielić się tym co macie w sobie. Piszcie o wszystkim i o niczym byleby to było tylko i wyłącznie WASZE. Pamiętajcie, że w tym blogowym świecie to WY jesteście najważniejsi, a nie to co jest modne lub to o czym piszą inni. Szukałam wczoraj wątku o którym bym mogła pisać, pomysłu i dzięki takim dobrym duszyczką jak wy zrozumiałam, że to nie tematyka jest ważna a to co niesie nasz blog, to, że wszystko co piszemy jest nasze i wypływa od nas. Jeszcze raz wam dziękuje :) Życzę wszystkim blogerą/blogerką aby rozwijali swoje blogi, nie poddawali się i nie zniechęcali. Początkującym życzę wytrwałości i nigdy nie pozwólcie żeby ktoś wpłynął na to o czym będziecie pisać. Buziaki dla was ;* Ps. Jak wpadniecie to zostawcie w komentarzu link do swojego bloga ! KONIECZNIE ! :) Wpadnę do was i coś po sobie zostawię :)




Pozdrawiam
Rebel

8 komentarzy:

  1. Pieknie napisany tekst! Zgadzam sie! Nie ważne czy napiszemy to samo co inna, jakaś popualrna blogerka, Naklepsze bedzie to, co będzie napisane z serca! <3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, będę tu częstym gościem :) zapraszam do siebie http://probablyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, blogowanie to cudowna rzecz. Nikt nam nie narzuca co mamy robić i możemy to wybrać sami. :)

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, blogowanie to cudowna rzecz. Nikt nam nie narzuca co mamy robić i możemy to wybrać sami. :)

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% prawdy! w blogach wspaniała jest ta wolność i treść prosto z serca. Bardzo motywujący post! :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie napisane :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogowanie ? To całe moje życie ❤
    Świetnie napisalaś ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy blog jest wyjątkowy i to my go tworzymy :) Masz rację, lepiej nie przestawać pisać i robić to co chcemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger