wtorek, 24 listopada 2015

Różne formy miłości

Hej Kochani ! ;*

Na samym początku chciałam wam bardzo podziękować za wasze komentarze :)
Jestem wam bardzo wdzięczna, że jesteście, komentujecie, wyrażacie swoje zdanie i odnosicie się do moich postów :) Chce żebyście wiedzieli, że jest to dla mnie ogromnie ważne. Wasze komentarze są dla mnie motywacją. Dziękuje wam jeszcze raz ! :*

To o czym napisze w dzisiejszym poście może być dla was trochę kontrowersyjne, spotkałam się z różnym zdaniem na ten temat. Co prawda każdy może mieć odmienne zdanie, ale trzeba pamiętać przy tym, że nie możemy kogoś za to hejtować czy obrażać. Przechodząc do tematu, zapewne każdy z was był kiedyś zakochany albo nawet jest zakochany, każdy z was kogoś miał, albo kogoś ma. W różny sposób i w różnych miejscach poznawaliście swoje drugie połówki, pewnie teraz każdy z was czytając tego posta próbuje sobie przypomnieć jak się poznaliście :P. Dzisiaj właśnie powiem o jednym sposobie poznania się.
Jest to internet. Tak internet, żródło wszelkich informacji, miejsce gdzie niektórzy potrafią spędzić pół dnia, miejsce dość istotne w naszym życiu w XXI wieku. Opowiem wam trochę ze swojego doświadczenia. Właśnie w ten sposób poznałam swojego aktualnego chłopaka, co prawda to było trochę bardziej przez przyjaciółkę którą też tak poznałam, ale dokładnie w ten sposób się poznaliśmy, dzieli nas sporo kilometrów, ale dążymy do tego żeby wkrótce nie było ich wcale. Nie będę tutaj wam opowiadać o swoim związku, ale chce wam spróbować pokazać, że jak kolwiek ta miłość by się nie narodziła to jest możliwa. Niestety mam też za sobą przykre doświadczenia z takich związków i chociaż mogłabym teraz się zniechęcić i uważać, że każdy inny potraktuje mnie tak samo to tego nie robię. Nie można każdego wrzucić do tego samego worka i uważać, że skoro tamta osoba mnie oszukała to ta zrobi dokładnie to samo. Ludzie są różni, są Ci dobrzy i Ci źli, nigdy nie wiemy na kogo trafiliśmy, ale każdy zasługuje na szanse. W moim otoczeniu niestety spotkałam się z bardzo nietolerancyjną opinią na temat związków internetowych i na odległość, jest to bardzo przykre zwłaszcza jak do powiedzenia dużo mają szczególnie Ci którzy nie mają doświadczenia w żadnych związkach, a tym bardziej takich. Łatwiej jest komuś oceniać, komuś kto nie rozumie i nie wie jak to jest. Może parę lat temu uważałabym, że takie związki nie mają przyszłości i, że to jest na chwile, ale po mimo złych doświadczeń dziś uważam, że wszystko jest możliwe. Słyszę o ludziach którzy tak się poznali i teraz ze sobą żyją. Dlatego myślę, że dla miłości nie ma żadnych barier bo każda jest do pokonania. Miłość jest tak silna, że jest w stanie przezwyciężyć wszystko czy odległość czy to, że inni będą chcieli za wszelką cenę was rozdzielić. Pamiętajcie o tym, że żadna miłość nie jest zła i żadna nie jest gorsza. Nie przejmujcie się jeśli ktoś będzie chciał was wyśmiać, jeśli ktoś będzie was obrażał z tego powodu. Opinia innych na prawdę nie jest ważna, najważniejsze jest to żebyście to wy byli szczęśliwi. Uwierzcie, że kiedyś wszyscy niedowiarkowie którzy nie wierzyli w wasz związek mocno się zdziwią gdy zobaczą was razem. Nigdy nie zrezygnuje z miłości która jest dla mnie ważna, dzięki której staram się być lepsza, dzięki której żyje tylko dlatego, że ktoś ma jakieś swoje poglądy. Niech je ma, ale z daleka ode mnie :) . Moja rada na dziś : Nigdy nie pozwólcie żeby czyjeś szyderstwa na temat waszej miłości ją zniszczyły i już nie ważne w jaki sposób się ta miłość narodziła. Po prostu zawsze walczcie o miłość bez względu na zdanie innych, walczcie o swoje szczęście i to co sprawia, że jesteście szczęśliwi :)

Ps. Jeśli macie jakąś fajną propozycje na tło mojego bloga to piszcie. Jestem w trakcie poszukiwania :)


Zdjęcie i przeróbka : Moje :)


Pozdrawiam
Rebel

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się! Nie ważne w jaki sposób się poznaliście, trzeba o swoje szczęście walczyć. Ja to takich miłości i przyjaźni nic nie mam. Chociaż już coraz bardziej w nie nie wierze ze względu na to jak kiedyś przejechałam się na tym.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczera prawda! Miłość to miłość! fajny post;)
    http://modny-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że nie trzeba zwracać uwagi na to co mówią inni, zawsze znajdą się osoby, które nam źle życzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post. Uważam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger