piątek, 20 listopada 2015

No to Zaczynam...

Cześć wszystkim :)
Tak na początek się przedstawię, pozwólcie, że będę się posługiwała swoim nickiem.
Pewnie nie będę anonimowa do końca w końcu ktoś mnie pozna, ale mimo wszystko chce taka pozostać. Jestem Rebel, może większość was mnie kojarzy z moich blogów fantastycznych albo ze strony na fb jaką prowadzę. Jeśli mnie jeszcze nie znacie to mam nadzieję, że wkrótce uda wam się mnie poznać i, że w ogóle zechcecie mnie poznawać. Nie chce w tej pierwszej notce opowiadać o sobie bo i tak z każdym kolejnym postem będziecie poznawać mnie, moje życie i moje myśli.
Bycie blogerką to coś co zdecydowanie uwielbiam zaraz po zarządzaniu zespołem i byciem góru :D
Jak kolwiek to dla was znaczy, w każdym bądź razie chodziło mi o pozytywne znaczenie zarządzania i byciem góru. Myślę, że lubię poważne role, kocham się czymś zajmować niebanalnym, lubię wyzwania, lubię też pracować zwłaszcza z innymi, cieszę się, kiedy to co robię przynosi pozytywne skutki, kiedy to pomaga. Może jestem takim promiennym pomocnikiem ?. Przyznam wam szczerze, że pomaganie innym zawsze szło mi lepiej niż pomaganie samej sobie. To co moge robić dla innych sprawia mi ogromną radość. Mam nadzieję, że z czasem będę mogła robić jeszcze więcej i, że to pomoże trochę mi się pozbierać i odnaleźć. Dziś nie będę opowiadać o swoich problemach ani niczym więcej, dziś to takie małe krótkie wprowadzenie i małe krótkie wypociny mojej osoby. Jutro wam się pożale trochę, ale i odkryje przed wami swoje myśli. Jeśli chcecie mnie poznać, chcecie znaleźć swoją bratnią duszę bo może czyjąś jestem, czy może chcecie podzielić się swoim zdaniem, chcecie pogadać to zaglądajcie tu i komentujcie. To na tyle...obowiązki wzywają :)


Pozdrawiam was ciepło :)
Rebel

1 komentarz:

  1. Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga i już się biorę za czytanie innych postów :D
    queen-j-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger