poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Spotkanie Blogerek Kraków 2018

Hej!
W dzisiejszym poście opowiem wam krótko o spotkaniu blogerek, które miało miejsce w sobotę (7 kwietnia) w Krakowie!



Co na spotkaniu?

Niestety ze względu na różne przyczyny w spotkaniu nie mogły uczestniczyć wszystkie zaproszone dziewczyny. Było nas pięcioro, mimo tak małej liczby, spotkanie wypadło naprawdę super!
Organizatorkami były Weronika, Milena oraz Maja. Na spotkaniu obecna była jedna z organizatorek - Weronika. W naszym gronie znalazły się również Ania, Julia oraz początkująca blogerka, starsza od nas wiekiem.
Na samym początku, każda z nas przedstawiła siebie i swojego bloga, tak żebyśmy mogły poznać się nieco bliżej, później rozmawiałyśmy na tematy związane z blogowaniem, czym jest dla nas blog, czym się inspirowałyśmy, jak reagujemy na hejt itp. Dzięki tej rozmowie mogłyśmy poznać swoją wzajemną opinię i posłuchać tego, co myślą inni. Po długiej, owocnej rozmowie wybrałyśmy się na spacer nad Wisłę, gdzie każda z nas miała okazję porobić przepiękne zdjęcia na swojego bloga :)
Po spacerze wybrałyśmy się na przepyszne lody na Placu Szczepańskim i porozmawiałyśmy jeszcze trochę, tym razem na tematy niekoniecznie związane z blogowaniem. Po tym każda z nas z uśmiechem na ustach rozeszła się w swoją stronę.





Co wyniosłam z tego spotkania?

Dzięki spotkaniu blogerek poznałam nowe osoby, które mają taką samą pasję jak moja. Niestety wśród znajomych nie mam osób, które blogują, jak ja, dlatego ogromnie ucieszyłam się, że wreszcie mogłam z kimś porozmawiać o blogowaniu. Zaciekawiły mnie historie dziewczyn, ich zdanie na różne kwestię dotyczące blogosfery oraz to, jak one postrzegają swoją przygodę. Dodatkowo każda z nich posiadała cudowne i wręcz niepowtarzalne pasję.
Ten zlot dał mi mnóstwo pozytywnej energii do prowadzenia bloga, podniósł mnie na duchu, zobaczyłam, że nie tylko ja czasem przejmuję się, że coś mi nie idzie lub, że ktoś inaczej mnie postrzega. Dziewczyny dały mi mnóstwo motywacji do tego, by ruszyć dalej i tego nie zaniedbywać.
Jak widzicie, to sprawiło, że popracowałam nad wyglądem bloga :)
Jestem naprawdę bardzo zadowolona z uczestnictwa w tym zgromadzeniu. Nigdy dotąd nie miałam okazji by poznać osoby z tej branży.



Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie blogerskie, a pierwsze, w którym wzięłam udział. Chciałabym móc jeszcze spotkać się z dziewczynami, ponieważ szczerze je polubiłam po tych kilku godzinach razem spędzonym. Jestem otwarta na takie znajomości, dlatego jeśli któraś z was chciałaby się spotkać i porozmawiać na temat blogowania, podzielić się swoimi doświadczeniami, powspierać się, pomóc, to jestem bardzo chętna :) Piszcie śmiało! :)



Już niedługo pojawi się nowy post i będą pojawiać się regularnie!

1 komentarz:

  1. Byłam, widziałam :D Bardzo fajnie się bawiłam :) Zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego na takich spotkaniach, poznać nowe osoby :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rozkminiam to , Blogger